bättre sent än aldrig.

Japp, här va jag igen. Linda skickade lite bilder nu från dagens frukost som åts på cecil. Jag måste passa på och klaga lite på dom. Okej , det är jättegott där, allting är jättegott men allvarligt det ligger i småland! Det hör till att vi smålänningar är snåla, okej iallafall jag men 87:- för en sådan macka och lite chokladmjölk tycker jag är för dyrt. Man häver ju inte i sig när man är där iallafall. Man dricker och behandlar det som om det vore dvärgkungen man höll i. Fråga inte va jag fick det ifrån men nu tänker du säkert om du är så snål gå då och ät på Ritz, eller Stjärnan eller caféhörnet eller varför inte Maxi. Då ska jag tala om för dig att ritz har inget gott. Stjärnan har inget utbud. Caféhörnet har lagt ner och Maxi sa bestämt förra gången att dom bara har mackor i affären. Så that's the reason. Nu kommer lite positiva bilder iallafall. haha. PUSSS !


87 :- , det är ju som klappat och klart...NEJ.



Hyffsat glad Natalie och...



... gott var det ju iallafall.

Kommentarer
Postat av: alice.

vilken mysig header!

kommer ni söta bruds ner hit nånting snart? :D

2011-02-14 @ 20:48:03
URL: http://aaliicen.blogg.se/
Postat av: linda

hahahahhahaah såååå typiskt dig..

2011-02-14 @ 22:13:07
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0