då ?


Jag saknar hur spontant allt var innan egentligen. Förr okej nu låter det som om jag är jättegamal men jag menar innan kunde alla bara gå till en vän, plinga på och se om den ville göra något men nu ? Nu har alla fått för sig att alla är upptagna hela tiden så man måste ringa och fråga om man möjligvis har tid. Vadå upptagna ? Enda folk är upptagna med nu för tiden är facebook och bloggen. Klart dom inte är upptagna okej kanske plugg eller träning, men det kan man väl göra ihop isåfall. 

Den frågan med. Vad ska vi göra då när vi ses ? Vad är det för sak, det bästa på sommaren är att vara ute med sina vänner sitta och snacka, bada , spela gitarr vid brasan. Man kan väl göra något liknande fast på vintern istället för att man måste vara beroende av saker som dator och TV hela tiden. Gå ut kära vänner och hitta på något kul. Åk längdskidor med varandra eller vad som helst. Det är kul när man väl kommer iväg att bara gå i skogen eller vad som helst. 

Här får ni ett tips, kolla på grown ups, få minnen av hur det var innan och gå ut och uppfyll dom. Här kommer lite bilder på studer utan facebook och annat nyfunnit skit rent ut sagt. seealong. 


Bilder med Lindsan vid havet. Lek i sanden ! 


Pajbakning med Jim, Thomas, Isak & Max!

Pulkabacken med Emelie & Eva !

Ligga på varandra och skratta, vara i en lekpark hela natten, rekomenderas! 
på bild linda, thellan, jag och ea. 

Sista bilden får jag och linda bjuda på från minigolfen i somras som vi 
egentligen tycker är skittråkigt men som vi alltid skrattar åt och så 
sen när vi väl spelar. ♥

Kommentarer
Postat av: linda

fast.. du och jag lever ju i "då-tiden" de dagar vi bara vill. lek i sanden, när du slängde ner mig i snön, alla filmer vi ngnsin kollat på, alla gånger vi slickat skålen när vi bakat osv osv , alla våra idéer har barnasinnet i sig. och det kommer alltid leva kvar lilla duuuu! :)<3

2011-02-10 @ 18:32:06
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0